woensdag 26 mei 2010

pennenbak op verzoek!






Mam wil je een pennenbak voor me maken? Gewoon een blik,met stof erom en wat borduurtjes...geen rose want dat vind ik niet mooi!Eerst op pad voor een blik,want die gebruiken we zelden,en toen aan de slag.De Taddy borduur is van Help mijn moeder borduurt,en de school borduur is een freebie(dacht ik) van vorige jaar.Wat bandjes en kantjes erbij,en ze is nu helemaal blij!Al moest ze er wel lang op wachten,steeds kwam er weer iets anders'langs',wat eerst af moest.De andere foto is werk in uitvoering,de alles bij je tas van fm,leuk projectje!

3 opmerkingen:

  1. Hij is erg leuk geworden! En ik ben ook erg benieuwd naar de tas na je sneak-preview ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke pennenbak!! En er ligt nog meer leuks zo te zien in de maak!! Je maakt me nieuwsgierig met je "werk in uitvoering"!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die is echt leuk geworden zeg, je pennenbak!

    Vrolijk en tegelijkertijd nuttig!!!

    Daar zul je toch wel een dikke knuffel voor gekregen hebben???

    Fijne zondag,

    groetjes van Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!