vrijdag 14 mei 2010

Vrijgezellenparty






Vorige week kwam de vraag of ik een workshop kan doen voor een vrijgezellen party...
t Ja wel wat laat maar oke, eigen werk (weer) aan de kant en alles klaargemaakt.Voor als ze naar huis gaan heb ik een zakdoekenhoesje gemaakt,met toepasselijke zakdoekjes erin, mocht het allemaal te emotioneel worden!
En nog even snel 2 voorbeeldjes gemaakt, de gestipte is een hoesje ,versierd en daarna erover heen getrokken en afgewerkt,en de andere is gewoon op het bestaande lampje gepimpt.Wel de hartjes eerst zelf maken,en dat is met de rozetjes ook,anders zijn ze zo klaar.Vanmiddag ga ik tussen de bedrijven door nog even een taartje maken,en alles gezellig maken en klaar zetten.Ik heb er zin in.
Hopelijk is het een gezellig groep!Morgen zal ik de resultaten bloggen.

3 opmerkingen:

  1. Oohhh wat een leuke lampjes, en mooi die zakjes voor de zakdoekjes, leuk idee, zal vast wel geslaagd zijn, succes ermee.

    Gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een heerlijke hebbedingen toch weer! Ik denk dat ik ook maar eens zo'n lampje moet gaan freubelen.. zo leuk om te geven gewoon en nog mooier om te krijgen!

    groetjes..Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldig alles zeg!!! super mooi
    Ik heb net een lampenkap gekocht om te pimpen, maar of die net zo mooi wordt als die van jou... ? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!