zaterdag 12 juni 2010

Korte boek met overslagje






Een gekocht hemdje,wilde ik wat opleuken met een applicatie die het dametje zelf uit mocht zoeken.Ik denk dat zal wel iets kleurigs worden,maar nee ze koos dit lieve meisje in het paars uit(v.Applicatie en zo).Gelijk maar even een zomers broekje erbij gemaakt met aan de voorkant een overslagje.Nog wat kleine hartjes erop gestreken,bandje erop,en klaar!
Patroon komt uit een oude Knippie.Op de laatste foto een vestje/jasje in áanbouw'.Ditmaal voor mezelf...dit was al heel lang de bedoeling,maar dat stel ik maar uit en uit...valt vaak zo tegen!Maar goed ik waag weer een poging.

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk setje is dat geworden! (Ik ben gek op paars ;-)) Goed idee, zo'n broek met rokje, lijkt me voor mijn meiden ook wel een mooi compromis...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk geworden. Schattig die kleine hartjes, geeft een leuk effect. Ik heb ook vaak dat als ik iets voor mezelf maak, dat het dan niet wordt wat ik ervan verwacht. Raar is dat toch!
    Groeten Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg die paarse stippen met het hemdje erbij! Leuk setje zo samen.. staat mooi! Zal alleen de zon nog even bestellen zodat ze er plezier aan kan beleven ;)

    Petra..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke set geworden, super!
    Ben eigenlijk wel benieuwd uit welke Knippie het komt, lijkt me ideaal voor m'n dochter.

    Groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie set, prachtige kleuren. Ik vind de applicatie heel mooi bij het geheel staan, goede keuze!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!