maandag 13 september 2010

tJa ik ben ook (aan) Getikt!


Ik ben vanmiddag 'getikt'.Dat wil zeggen dat jullie wat meer van me willen weten..
Hier komt het:
4 dingen uit mijn tas:
-Mijn papieren en money.
-Pen & papier,je weet maar nooit waar het handig voor kan zijn!
-Nivea & ik zijn onafscheidelijk,dus een mini potje van deze creme.
-Telefoon.
4 dingen uit mijn burea:
-Enveloppe.
-Fototoestel
-Scharen.
-Allerlei kabeltjes om aan te sluiten op de pc.
4 dingen uit onze slaapkamer:
-Wat een vraag!?
-Bed
-Goed kussen.
-En rust,we slapen al jaren tussen de rommel ivm de verbouwing.
4 dingen die ik graag nog eens zou willen doen:
-Samen een weekend weg.
-Een nieuwe slaapkamer realiseren .Na zoveel jaar 'kamperen'ben ik daar echt heel erg aan toe.
-Bij Dana van het blog Traumschnitt een workshop volgen haar creaties vind ik meer dan prachtig!
-Iets zelf ontwerpen.
4 dingen die ik leuk vind:
-Creatief bezig zijn met van alles.
- Voor anderen zorgen.
-Leuke workshops volgen/geven.
-Buiten bezig zijn.
4 dingen die jullie nog niet wisten:
-Ik vaak teveel hooi op mijn vork neem.
-Dat ik het ene moment heel netjes kan zijn en het andere moment het me niets kan schelen.
-Dat ik een rustig,bescheiden en enigzins verlegen type ben.
-Gek op dieren ben.
Zo en de rest blijft inderdaad binnen de muren!!
Wie zal ik eens Tikken??
Nathalie:Blog Droomjurken.
Elise:blog Homemade bij Elise.
Petra:blog Pigje.
Astrid:blog Atelier Eigenhandig.
-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!