maandag 20 september 2010

Stapelen en afwerken...sjaal in wording.




Vervolg gehaakte 'vakantie'sjaal.Zo ver mogelijk had ik alle draadjes al mee gehaakt om zo weinig mogelijk af te hechten.
Maar ja er blijven er altijd een aantal die je later moet weg steken.Daar gisteren lekker mee bezig geweest. Zie de wir war van draadjes! In totaal 88 bloemen/rondjes die dus nu op patroon in elkaar gezet moeten gaan worden om een sjaal te vormen! Maar daar moet ik weer even een rustig momentje vooruit zoeken!


7 opmerkingen:

  1. Ziet er bijzonder uit, hoe kom je aan al die patronen voor de verschillende rondjes en bloemen? Ikzelf kan inmiddesl 2 bloemen, maar ik wil graag wat meer variaties maken.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Angela,als je wat veder kijkt in m'n blog zie je meer over deze sjaal.Het is een patroon uit een Phildar haakboek.Daar staan al deze netjes beschreven met teltekening erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pffff wat een werk zeg! Ben benieuwd naar het eind resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, dat is een flink klusje. Ik had voor op een paar sjaals bloemetjes gehaakt, maar dit is een hele zwik meer!!! Ik ben héél benieuwd hoe de puzzel aan bloemen in elkaar wordt gezet!!!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat kan je met de haaknaald/draad ook leuke dingen maken zeg, super!
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wouw wat een enorme stapel! Ziet er nu al heel gezellig uit! Die sjaal wordt vast helemaal super! Ben erg benieuwd naar het eindresultaat!
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,

    Dat ziet er wel geweldig uit!! Ik ben zeer benieuwd naar het eindresultaat!!
    Jammergenoeg kan ik alleen een "sliert" haken, heb me er nooit in verdiept!

    GR, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!