zaterdag 16 oktober 2010

Kerstin en Geske Fm







Het was echt genieten afgelopen week met het weer.Dus met de 2 jongste meisjes naar het bos geweest! Op zoek naar paddenstoelen:rood met witte stippen!Niet gevonden want die groeien hier niet maar wel veel ander moois tegengekomen.Blaadjes gezocht en lekker gebaggerd!
Op de andere foto's het vestje Kerstin van FM.Het patroon mocht ik van Erosa lenen(dank je).Wat een leuk en gemakkelijk vestje!! De sluiting moet ik nog afmaken,maar ik wilde eerst even kijken hoe het bij elkaar stond.Het worden dus geen strikjes want dan zie je de borduur niet meer .Ik zet er een paddenstoelknoopje met lusje op.Het was de bedoeling om hier mijn Sanchodag Vliesofix Minni Mouse op te zetten maar dat is helaas mislukt!
Is het bij jullie wel gelukt??geef me dan de 'gouden'tip! Het Geske overgooiertje van FM(zag dat ik het op de foto verkeerd schreef,sorry) heb ik erbij gemaakt van allerlei restje .De onderste rand heb ik er weer afgehaald vond het anders zo lijzig staan..het is mijn patroon niet.Zet het patroontje gelijk in de verkoop.Moest er zoveel aan klussen om het passend en niet tuttig te krijgen.
De borduurtjes zijn van Tausenschon ze borduren echt heel mooi uit!



4 opmerkingen:

  1. Jeetje jij gaat ook snel! Wat een creativiteit!
    Mooi dat paars.. mooie dingen, mooi gemaakt!
    Alles goed verder?

    groetjes.. petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit het setje, mooie herfst kleuren/applicaties. Wij hebben ze gevonden hoor de rood met stippen paddenstoelen, maar je moet wel zoeken want ze zijn schaars.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk vestje! En de borduurtjes zijn ook echt helemaal leuk! Een echt leuk herfstsetje!
    Hier zoeken we ook dagelijks paddestoelen, alleen vinden we hier ook niet de echte hihi!

    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig gecombineerd!!!
    En dat shirtje in de post hieronder vind ik ook al zo mooi, stiekem ben je een heel goed voorbeeld ;-)

    Groetjes nathalie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!