zaterdag 25 juni 2011

Baby rolkussen.



Een rolkussen voor een kraamcadeau.Echt erg gezellig klusje om tussendoor even te maken.En het blauwe bolletjes band is zooo mooi.Heb het al maanden geleden gekocht,maar ik kon het niet over mijn hart verkrijgen er iets van te gebruiken...zo mooi en diep van  kleur,en zeer aaibaar,en groter als normaal.Alleen was ik gisteren stofjes en bandjes hiervoor bij elkaar aan het zoeken..en ja dit vond ik toch wel een super match..!Ga nu weer verder met een setje in mt 62 ...wat klein en schattig! Prettig weekend!En binnenkort dus een mini collectie.

7 opmerkingen:

  1. Inderdaad een prachtig kraamcadeau. De bolletjes zijn inderdaad mooi, lekker vol en mooi diep van kleur.

    Ooh, maatje 62, schattig!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk en origineel geschenk! Ziet er heel er mooi uit!
    groetjes,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuk als kado!!
    Ik heb hier al maanden zo'n Ikea rolkussen liggen, toch maar eens wat van maken ;-) het resultaat is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. superleuk! mooi om te krijgen altijd zoiets!

    groetjes..Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk! Dat zal mooi staan in een babykamertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat een leukerd. Mooi gemaakt.

    Grt. Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi, alles past perfect bij elkaar.
    Ik ben benieuwd naar je maatje 62!
    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!