vrijdag 23 november 2012

Mini spijkerjasje, setje mt 86 en gehaakte poncho.

 Zo daar ben ik dan eindelijk weer. Problemen met mijn blog hebben ervoor gezorgd dat het zolang stil was...Ik heb heel veel gemaakt ondertussen, hier een begin: een spijkerjasje mt.86. Van de oude spijkerbroek van mijn zusje voor haar dochtertje. Opgepimpt met een 3 euro stof v/d Stoffenkraam en wat borduurtjes en bandjes uit eigen voorraad.

 Nog een setje voor ons kleine nichtje, een harembroek op verzoek met bijpassend shirtje. Patroontjes uit een oudere Knippie. Ook een mini poncho gehaakt voor de kleine dame en nog een sjaaltje van een restje fleece voor bij haar winterjasje gemaakt. Fijn weekend!

16 opmerkingen:

  1. ja ik kon er bij jou niet meer opkomen grrrrrr maar blij dat het weer is opgelost zeg ☺

    je hebt inderdaag niet stil gezeten zeg!!!! het is allemaal even prachtig ♥♥♥
    welcome back
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, je hebt echt wel leuke projectjes gemaakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!! Ik had je gemist op je blog zag nog wel wat op FB voorbij gaan. Fijn weekend!
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk die poncho, leuke kleurtjes. en het borduurtje op de sjaal vind ik ook prachtig, het is allemaal weer mooi fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je weer lekker bezig geweest zeg, wat gaaf al die kleine mini kleertjes, en alles weer zo mooi gemaakt en tot in de details, ook erg leuk gedaan met die poncho! Kleine nichtje zit er lekker warmpjes bij! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk spijkerjasje. Echt een uniek stuk zo! De rest van je stukken ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, ik dacht al, ik kreeg een waarschuwing als ik naar je blog wilde. Zocht namelijk naar het jasje Jackie wat ik zelf wilde maken van een oud spijkerjasje en ik dacht dat jij dat ook ooit had gedaan en wilde eens even kijken voor inpiratie wat en hoe het te gebruiken :)

    Oh, wat een pláátjes heb je gemaakt. Het spijkerjasje is prachtig met die stofjes erbij... schitterend. En die poncho eroverheen, mooie warme kleurtjes heb je gebruik. Ik denk dat het jasje en de poncho graag gedragen zal worden!!

    Dat rode babysetje is een droppie, snoezig!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw! Heerlijk om hier weer eens rond te neuzen wat een mooie dingen weer! Je bent lekker bezig zo!

    Liefs.. Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je weer leuke dingetjes gemaakt voor je kleine nichtje! Het meisje boft écht met zo'n creatieve tante!

    groetjes,
    Saine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die poncho is geweldig en ik wil er zelf ook nog 1. al een gehaakt voor een dochter van een collega en voor een colega... Toch maar onthouden dat ik dat ook graag wil! leuk pakje en je spijkerjasje is super.... ikk heb megaveel spijkerstof liggen om repen van te snijden en dan ermee te haken! ik ben weer geinspireerd. lieve groet Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ooo wat heb je je blog leuk gemaakt zeg,super!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ooo wat heb je je blog leuk gemaakt zeg,super!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ben jij een geweldige tante! Je nichtje kan weer prima voor de dag komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat leuk gedaan zeg met dat spijkerjasje. Ik vind dat 3 euro stofje ook wel errug leuk! Ook die poncho is geweldig gelukt. Nichtje boft maar met tante.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, wat een super leuke dingen heb je gemaakt. Ik zit ook te denken of ik zo'n poncho eens een keer ga maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!