vrijdag 1 februari 2013

(draai) Rokje.

 Een heel simpel rokje gemaakt,zonder patroon. Om het niet zo saai te maken een tule onderrok gemaakt van donkerblauwe en groene fijne tule. Ik was van plan om er een groen wikkelvestje bij te maken maar na inspectie van  de kledingkast kwamen we dit tegen. Dus klaar was het setje.
 En wat doe je met zo'n rokje? Draaien natuurlijk!
Ik zie nu op de foto's dat de witte voering best doorschijnt...even kijken hoe ik dat kan veranderen.
Ik heb de tule nl. aan de voering gezet. Hier draagt ze trouwens het andere vestje erop.
En nog een klassieker. Een kussen  op bestelling.
Ook heb ik weer een vraagje, toevallig 'liep' ik net even door mijn blog, zie ik bij verschillende posten allemaal grijze vlakken ipv. foto's.. wat nu weer?
Ik heb pas wel zitten ruimen in mijn foto mappen maar het is toch niet zo dat dan ook je foto's van je blog verwijderd worden??
Ik hoop het iig niet wat dan kan ik de helft wel verwijderen..
Gezellig weekend!

24 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig rokje! Met het groene vestje erbij, prachtig!

    Fijn weekend! Groet Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja dan ben je ze wel kwijt! Weet je het voor de volgende keer, wat een leuk rokje geworden

    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOOOO wat geweldig mooi, echt super, het model de kleuren prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi rokje. Leuk die groene details.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. owwwwwwwwwwwwwww dat meen je zeg :-(,....

    ik denk dat sarina gelijk heeft

    dat rokje EN DIE TULE rok owwwwwww ♥♥♥♥ ben er weg van

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Is mooi geworden, en op je blog vraag over de foto's heb ik geen antwoord, ik hoop ook voor je van niet!
    Fijn weekend
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig rokje en het vest past er heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dus als ik het goed begrijp,kun je nooit foto's die verder niet van belang zijn verwijderen van je pc..omdat dan ook alles van je blog verdwijnt?
    gr. Arjo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van de foto's weet ik niet hoe het zit, maar het rokje is geweldig, mooie set zo samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke set zeg!! Leuk gecombineerd met het groen.
    Het kussen is ook leuk. Zal vast in de smaak vallen.

    Gr. Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh... wat een leuke set voor je dochter!
    En wat betreft de foto's; het lijkt me dat als je een foto upload dat hij moet blijven staan maar als het een link is naar een foto.. ja, dan vindt hij hem niet meer. Maar ik blog nog niet zo lang dus... hopelijk komt de gouden tip!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Foto,s komen in je google accound. Zou niet best zijn als ze weg gingen als je ze van de pc verwijdert.. Dan stond er op mijn blog geen een meer!

    Het rokje is geweldig wat een gave set! Heel mooi die grote ballen met het groen erbij!

    Liefs..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldig leuk rokje en zo leuk met dat groen!
    Wat de foto's betreft: je uploadt ze vanaf je pc naar een locatie op het web, dus weggooien van pc kan niet weg van je blog betekenen. Als je albums op het net gaat opschonen kan het wel, want blogger verzamelt je foto's in een album (standaard picasa, je kunt ook bijv. flickr gebruiken).

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een superleuk rokje, geweldig gewoon!
    Ik kan niet geloven dat je als je foto's op je pc verwijderd hebt, dat deze dan ook op je blog verdwijnen. Maar als je foto's in je picasa album hebt verwijderd, dan zijn ze wel voorgoed weg. Want al je blogfoto's staan in dit album.

    groetjes Wilja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldige rok! Ik ga ook maar eenw wat van tule maken! Heb een beetje tule vrees :)
    Erg gaaf setje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Arjo, wat is het rokje leuk geworden!
    Prachtig met die groene accenten van het tule en het satijnband.
    Alsof het zo uit de winkel komt,Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk rokje, doet me al weer aan de lente denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw super leuk rokje,geweldige stof met die grote ballen. Beide combinaties met de vestjes zijn mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw wat een super leuk rokje. Prachtige stof met die grote ballen. Ik vind beide combinaties met de vestjes erg mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig setje is het geworden. Het staat mooi met dat groene vestje.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow, leuk die ballenstof!! (Stoffenkraam??) Zo'n rokje in deze stof is helemaal geweldig en met groen gecombineerd staat ze goed. (zou er nooit aan gedacht hebben...)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw super gaaf rokje! vooral samen met het groene vestje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat draairokje vind ik geweldig. ik heb ook een groen vestje hihi. Mooi gedaan en dat zonder patroon... fijne avond. groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!