donderdag 15 oktober 2015

Cal deken 2015, Herfstblog.

http://huizekipkakel.blogspot.nl/ vroeg me gisteren mee te doen met het maken van een 'herfst' blogje. Dus bij deze wat sfeer plaatjes van ons huis in herfststijl.
Bedenk de thee, kaarsjes en warme dekentjes erbij,en je kunt je voorstellen dat wij genieten. Ondanks de regen .
Nou is het hier natuurlijk niet alleen maar gezellig want de dames zijn zeker niet blij als ze van hun fiets afkomen en behoorlijk nat zijn...regenpak? Dat doe je toch niet aan! Maar goed een warm welkom huis verzacht de pijn.
Op de foto hierboven mijn Cal deken. Helemaal af en wat een joekel! Past helemaal over ons bed maar dat vind ik niet leuk. Ik ga er mee decoreren,want de steken zijn te mooi om in de kast te stoppen.
 Van het weekend kocht ik een mooie bol wol,en maakte dit kussen ervan. Niks geen moeilijke steken gewoon recht breien op naalden 10. Eénvoudig & stoer.
 Kaarsjes en en bos eucalyptus.
 Oude luikjes uit de bedstee. 
 Verzameling van broodplanken en een oude spiegel.
Hor van de kringloop.

De onderste foto is van de huiskamer,daar is meer kleur aanwezig als op de slaapkamer,zoals jullie misschien wel een beetje kunnen zien.

Nu weer verder met het m(h)aken van de hartjes sprei,fijne avond!

8 opmerkingen:

  1. Leuke plaatjes van jullie 'binnen' Daar weet jij ook wel raad mee he, sfeervol inrichten... Ik vind deze tijd van het jaar ook nooit zo erg, binnen kan het ook zo gezellig zijn met elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is mooi geworden. 3 kleurtjes? Ik denk dat ik hem in 1 kleur ga maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je mee doet ;)
    Superleuk om in jouw sfeervolle huis te mogen kijken, ik zou me er best thuis voelen.
    Wat een gezelligheid!
    Je zinken kan, je mooie deken...heerlijk!
    Ik kijk nog even rond;)
    Gelukkig komen onze kinderen na schooltijd in een warm huis met een warme douche, verwent door moeders met een bakkie thee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat is jouw deken mooi geworden in die rustige tinten!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gezellige plaatjes! en nee regenpakken vond ik ook nooit kunnen! (nu zou je denken blijven we nog beetje droog;))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke foto's, ik heb ervan genoten. Bedankt!
    Groet El

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke gezellige herfstblog!
    Met hele mooi plaatjes en kunstwerken!
    Dat zo'n eenvoudige kussen zo stoer word met lint en knoop erop!
    Haakse bij de kachel!
    groetjes van de Donck!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je deken is echt prachtig!
    En zo gezellig om bij je in huis rond te kijken.
    Met 'kleine' dingen maak jij er een warm thuis van.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!